Föräldrarfritt.

Vilken stress-dag!
Dock kanske det beror på att jag bara sätter mig vid datorn hela tiden. Mamma och pappa har dragit iväg till London nu så det är jag som måste hålla koll på allt här hemma. Hur många djur kommer jag glömma bort att ge mat?
Imorgon blir det filmkväll @ my place! Det kommer bli det flesta ur klassen som kommer. Ska bli awesome! Så jag har dammsugit hela nedervåningen och även legat på golvet och försökt få bort fågelskit. Vad har hänt med mig tro?
Snart ska jag fara ner till farmor och käka lite. Sedan måste jag ner till affären för att köpa godis tills imorgon. Mami hade köpt flera liter dricka så det skiter jag i att köpa, det kommer Matilda fixa. Jag kommer väl köpa lösgodis och kanske någon chipspåse.

Ha en awesome helg! (Även fast det inte är helg förrän imorgon..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0