Syster.

Godmorgon !
Vaknade för en stund sen och har legat och kollat på några avsnitt av Prison Break. Vart rätt så sent igår. Vi var hos mormor och käkade, sen var vi kvar lite längre och gjorde egentligen ingenting. Var riktigt trevligt i alla fall! Vi kom hem vid elva, eller ska man säga tolv..? Krångligt det där med sommar och vintertid! Men då så gick vi väl och la oss på en gång, jag låg och kollade massor på Prison Break så hon blev väl framåt ett innan jag lyckades slita mig ifrån serien.

Idag åker min älskade syster hem igen. Känns jättetråkigt! (HAHA, och nej, jag menar inte HON som NI kanske tänker på. HAHA, fyfan! Never.) :D



Nej fan, ska ta och bära upp madrassen nu som ligger på mitt golv. Idag blir det lite käk hos farmor då min kära farbror fyller år imorgon. Så det kommer väl bjudas på smörgåstårta som vanligt, som jag inte tycker om. Naaaaajs. PUSS! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0