Helt förstörd..

Egentligen orkar jag inte skriva någonting, känner mig helt förstörd. Kom inte i säng förrän 1 inatt och somnade rätt så fort efter det. Och jag drömde världens irriterande dröm! Vaknade först åtta imorse men lyckades somna om till nu. Men nu kan jag inte ens ta mig upp ur sängen, jag kan resa mig upp, men sedan så lägger jag mig på ett annat sätt i sängen. Skulle kunna somna så.
Känner mig jätteäcklig. Matilda har ritat massa på mina armar och det ser faktsikt inte fint ut(asså det var inte Matilda som ritade fult då menade jag), sedan så orkade jag aldrig ta bort sminket igår så jag har smink ner till hakan ser det ut som. Usch, hatar att sova med smink!

Jag ska nog snart (läs: När jag kommit upp ur sängen vilket blir aldrig) gå in i duschen och få av mig allt smink och skit. Vill inte tvätta håret, det gör jag imorgon istället. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0