Jag går på Sveriges bästa skola.

Sveriges bästa skola? Nej glöm det, fortsätter det såhär så kommer vi bli Sveriges sämsta skola. Det skulle inte förvåna mig om vi var fattigast i Örebro län eller något. Nu har det tydligen blivit för ''dyrt'' för att trycka ut papper till alla elever, så när vi ska göra nutidsorigentering så måste vi själva skriva på ett rutit papper. Tro inte att vi kommer få nya papper nästa gång (om jag fattat det rätt). Utan detta papper kommer vi få skriva på hela tiden. Fattade ni ens?

aaaaaanyways..

Just när jag kom hem ifrån skolan idag så började det regna. Blir inte ett dugg förvånad. Bryr mig inte om det längre, det får regna bäst fan det vill.
Finns ingenting mer speciellt som måste skrivas ut på bloggen.


Tror att jag ska gå ut och ta lite bilder nu. Har inga alls i September-albumet, ajaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0