Städat.

Känns extra skönt att vila resten av kvällen. När jag kom hem ifrån skolan städade vi hela nedervåningen. Vi vill överraska mami som jag vet inte skulle klara av att städa så mycket, så därför var jag och pappa duktiga och städade åt henne. Hoppas på att hon blir glad! Fast om du läser detta mamma, så städade vi inte. Jag vill bara skriva så för att låta duktig i bloggen!

Hade lovat lillebror att han skulle ha åkt med mig på moppen hem från skolan idag. Självklart glömde jag han, så när jag var halvvägs hem vände jag. Kom precis när bussjäveln åkte, och lillebror satt i. Han vart besviken, stackarn!



Hur jag än gjorde så vart bilderna riktigt dåliga, på mig då menar jag.
Stökigt rum va? Inte längre, för jag har varit duktig och städat! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0