18e April 2012

Här har jag gått och varit nervös och haft ångest i flera förbannade dagar bara för att tandläkaren jag hade sist sa att jag skulle laga ett förbannat hål idag. Och jag hatar bedövning! Så idag på sista lektionen så satt jag och var nervös som en idiot pga. det. Men skulle jag laga något hål eller? Nej, självklart inte. Det ända jag skulle göra var att lägga in plast i två tänder och borra lite. Ingenting jag behövde bedövning till. Så nej, jag hade inget hål. Känns riktigt skönt att jag slapp bedövning! Tandläkaren som jag hade idag var riktigt bra också. Henne gillar jag, faktiskt.


Idag så fick jag reda på om jag kom in på Thorén preliminärt. Och yes, det gjorde jag! Känns hur grymt som helst!! Så om en halvtimme så åker jag med Evelin in till Thorén där det skulle vara någon träff med alla som valt Thorén. Har aldrig varit där så vore kul att se vart det ligger och hur det ser ut.



Måste äta nu. Var bakad potatis i skolan och röran var riktigt äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0