Awesome

Har haft grymt kul de här timmarna vi har varit ute på sjön. Vi åkte ut rätt tidigt, åt lite, spelade lite kort och körde lite lekar. Sen körde vi någon kroppsdelslek, orkar inte förklara hur man gör, man skulle vara två och två iaf. Jag och Matilda var i lag. En runda så skulle jag ha min mun på hennes lår och sen springa en bit. När vi kom i mål så tappade jag balansen och verkligen flög. Landade utanför gräsmattan där det var massa sten och ogräs. Fick mig ett gott skratt iallafall! Och jag och Matilda vann leken så, totally worth it. Sen har jag krossat mitt knä och mina fötter också, men vad gör man inte liksom. Vi åkte hem rätt så tidigt, ville inte att det skulle bli så mörkt. Så alla drog hem till sig på en gång, likaså jag. Vad finns annars att göra liksom? Är helt slut nu faktiskt. Ska nog gå in i duschen på en gång och sen lägga mig och kolla på film, laaaaame. I know. Är typ död. 
 
 
I don't fucking care anymore, I really don't. Your loss, not mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0