Bra humör

Tjaaa! Helg igen, känns för jävla skönt alltså. Har känt mig ovanligt glad idag. Hör och häpna, Nathalie, ovanligt glad? Haha. Nej men tyskalektionen var på något sätt rolig och de nästan två timmarna gick jättefort. Kanske är för att vi har en dator man kan sitta vid samtidigt? Sitter och kollar på Simpsons just nu. Ska snart packa väskan sen ska jag ner och tanka moppen, sen bär det av mot Matilda. Kommer tillbringa natten där så jag kommer hem imorgon igen. Tror faktiskt jag tar med datorn, nörd? Men den är rätt liten och smidig så varför inte.
 
Frustrerande. Det finns inbyggt webcam i datorn, men hittar inte själva ''programmet''?! DIIIE.
 
 
PS. Redan 88 unika idag. Vilka äääär niiiii?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0