Definitivt vad jag behöver

Vilken lång dag! Även fast jag fick sluta 11 så var jag tvungen att vänta till 12. Sen har jag bara chillat här hemma hela dagen. Men sen fick jag och Hanna för oss att vi skulle ha tjejkväll imorgon. Så har suttit en massa timmar och planerat. Först skulle vi in på bio, men fanns inga bra filmer så vi kommer istället åka hem till Mickis och mysa. Sen slaggar vi där också. Känner att det är precis vad jag behöver! Efter en vecka i en klass där jag inte kännner någon så behöver jag verkligen mina närmaste vänner. Börjar fundera lite på om jag verkligen gjorde rätt val. Blir nog bättre om några veckor, men vafan.
 
Hur som helst. Går upp vid nio imorgon, tar tåget från stationen i Frövi runt 11. Åker in och har lite tyska, köper lite chips och dricka till kvällen, sen drar jag hem igen. Sen blir det fetaste myskvällen med dem bästa. Låter som en helt okej dag alltså, mer än okej! Slänger väl in (ut?) ett inlägg imorgon någon gång. Godnatt!
 
Togs för exakt ett år sen. Tror det var då jag hade onepiece'n på mig i skolan. Det var tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0