Fixa tidinställda

Tjaa! Kom hem från sjön för ett tag sen. Ska antagligen in till Örebro imorgon för att köpa ett nytt skrivbord. Känns som att det är dags nu när jag ändå har pengar. Och mitt nuvarande skrivbord är fult, gammalt slitet skrivbord av trä. Igår var mormor och morfar ute på sjön också så vi låg utomhus och kollade på stjärnorna. Såg faktiskt ett stjärnfall för första gången! Såg lite coolt ut.
 
Jag vet att det har varit rätt tomt på inlägg här. Ska försöka fixa lite tidinställda. Sen ska jag fixa så att det kommer upp en låt varje dag i en vecka av exempelvis My Chemical Romance, och veckan efter av ett annat band. Vill ju dela med mig av min amazing musiksmak. PUSS!
 
12-08-12 13:05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0