Home

Heeeemmaaa! Känns så otroligt skönt att vara hemma igen. Har haft en grym resa, kommer berätta mer imorgon. Idag orkar jag inte. Sovit rätt så dåligt inatt. Blev rätt sent.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att lacka sönder på min dator. Jag och sega datorer går definitivt inte ihop. Usch, den äckeldatorn kommer jag aldrig mer sitta vid. Måste ha en ny så fort som möjligt! Sitter just nu vid pappas dator och tangenterna är så jävla sega så tar år att skriva inlägg. Men nu ska jag mysa ner mig under täcket och kolla på lite serier och sånt skit. Allt är som det ska vara med andra ord! Fast den här gången utan allt godis och dricka. Har blivit för mycket sånt, måste sluta. Annars blir jag tjockizzz. Hehu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0