Kryssningen

Skulle vilja säga godmorgon nu, vaknade för två timmar sen. Men det var det värt, har sovit sjukt dåligt de senaste nätterna så 14 timmars sömn behövdes!
 
Resan var grym. Först blev det smörgåsbord, fast blev riktigt besviken på maten. Fanns ingenting gott, bara konstiga saker. Fanns inga köttbullar, kalkon, janssons, prinskorv, ingenting. Fanns inte ens chokladpudding till efterrätt, då är det allvarligt, HAHA! Försökte lära mig att dricka vin då också, gick ju åt helvete. Vin kan nog vara det vidrigaste som finns alltså. Sen kollade vi på karaoken. Varför kan alla barn sjunga så bra men inte jag? Haha.. Det var en liten tjej på 11 år som sjöng Euphoria och hon var sjukt duktig. Och en kille på typ 13 år som var riktigt jävla bra han med.
Senare mot kvällen så blev det disco. Massa dans, jag breakade tydligen också. Saknar det som faaaan! Har det fortfarande i mig i alla fall. Sen blev det lite nattkäk och sen sängen. Runt 3 nån gång. Halv tio väckte mamma oss för hon trodde att klockan var halv elva. Blir rätt så förvirrande när man kommer utanför Sverige. Så det blev inte många timmars sömn inte. Så vi gjorde inte så mycket just då. Några timmar senare så blev det musikquiz. Sen runt 15.30 kom vi till Stockholm igen. Fan vad folk är desperata att komma ut först av alla. Alla hissar och alla trappor är fulla med folk, går inte att komma förbi. Och inte är folk trevliga då heller. Råkade röra en gammal gubbes väska med min väska och fyfan vad han blängde på mig då. Men ursäkta mig att ni är så jävla desperata så att ni måste ta upp halva jävla trappan för att sen trängas bland allt folk på vägen ut från båten. Jaja, så är det. Sånt man måste ta typ.
 
PUSS!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0