Ny dator

Var kommer ni ifrån egentligen?! Vet inte hur, men på något sätt har jag fått över 70 unika besökare idag. Har knappt bloggat någonting? Var kommer ni ifrån? Hur hittade ni hit? LÅT MIG VETA. Ingen kommenterar någonsin min blogg, nu blev jag ju nyfiken här. Använder ingen bloggtrafiksida heller.
 
Hur som helst så fick vi våra datorer idag. Inte snygga at all. Trodde vi skulle få svarta blanka datorer som alla andra på skolan, men vi fick ett par gråa tråkiga. Men de verkar bra i alla fall, inte som Fröviskolans dåliga datorer. Imorgon så har jag bara tyska så jag tar tåget in vid 11. Sovmorgon med andra ord. Ligger just nu och kollar på Mission: Impossible - Ghost Protocol. Vet inte än om den verkar bra, bara kollat i 20 minuter. Men ska fortsätta kolla nu så vi hörs väl. Puss och godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0