Rubrik

Blogg.se krånglar hur mycket som helst just nu. Gick ju knappt att göra något inlägg igår. Jag med mitt bästa temperament, min dator kommer snart ligga under fönstret utomhus. Haha. När jag vaknade ''imorse'' så drog jag ut och sprang på en gång. Skulle ändå till farmor för att släppa ut katterna så då sprang jag istället för att ta moppen. Höll på att dö, var inte ens 1 km jag sprang men jag kunde se ljuset där ett tag alltså. När jag kom hem så tog jag en dusch och kollade ett avsnitt av One Tree Hill. Jag och mamma har precis varit nere på Svea och käkat pizza. För mig blev det kebabrulle, åt inte ens upp halva. Värt. Har varit riktigt fint väder idag men har inte ens haft lust att vara utomhus. Känns inte som att det är någon idé typ, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0