Värre

Usch, trodde lite sömn skulle hjälpa men det gjorde det definitivt inte. Det blev bara värre. Det känns som att det har svullnat upp inuti min näsa så det är jätteobehagligt. Jobbigt att svälja då. Om jag nu ska bli förkyld, varför inte hoppa över den här jävla skiten med näsan och gå direkt på förkylningen? Fast däremot så har jag hellre ont i näsan imorgon än att gå runt och vara extremt förkyld.
Jag låg och tittade på Thor igår, riktigt bra film. Sen så gick Iron Man 2 på tv så jag började titta på den. Men självklart så lyckades jag somna, så nu vet jag inte alls vart jag är någonstans. Så jag måste ta hem den ändå. Nu ska jag se om alvedon hjälper sen ska jag ligga och kolla på tv. Puss!
 
S Ö N 12-08-26 09:14
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0