We both had wrong, I'm afraid

Tjabbbbba! Har redan krypit ner i min helt nybäddade säng i mitt städade rum. Känns helt amazing! Jag och Matilda drog in till stan en sväng idag. Var på jakt efter en blus jag hittade på H&M's hemsida. Men de har verkligen ingen ordning i affären så jag hittade den inte. Allt är så utspritt så vet liksom inte vart jag ska leta. De borde ha alla jeans på ett ställe och tröjorna på ett annat. Det skulle underlätta. Det jag fick med mig hem var en almanacka till skolan som jag verkligen behövde och sen ett par låga skor. Behöver egentligen inga skor men de var så pass billiga så jag kunde inte låta bli, haha. Alltid bra att ha ett par extra! När jag kom hem åt jag lövbiff och pommes med min kära familj. Underbart.
 
Kommer kanske upp någon bild på skorna och almanackan någon gång. Blir väl någon ful mobilbild eller något. Ska lämna tillbaka systemkameran jag lånat så nu får jag nöja mig med min lilla som jag inte orkar ladda. Lazzzy.
 
Gammal. Tagen innan den där danskvällen i Storå som var i Mars. Så jag är ledsen Matilda, men vi båda hade fel. Haha. Fast April lät troligare än Februari. Så jag hade rätt ändå.
 
Som jag slutar alla mina inlägg: Nu så ska jag kolla en på en massa serier! Och skriva lite i almanackan. PUSS OCH KRAM!
 
12-08-14 22:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0