10 days

Shulululu!
 

Ligger inne på mitt rum och lyssnar på musik. Är hemma själv så finns inte så mycket annat att göra. Hade tänkt att slå på en film snart (om jag lyckas slita mig ifrån datorn). Tänkte kolla på Spy Kids 4. Linus fick med den filmen efter att han sålde jultidning så why not?! 
 
10 dagar kvar till julafton, insane! Och vi går bara 4 dagar till i skolan sen är det loooov! Har redan planerat vad jag ska göra på lovet dagarna innan julafton. Julklappsinslagning och pepparkaksbakning står på schemat då! Längtar. Innan vi får lov har vi bara en muntlig redovisning. Och jag som hatar muntliga redovisningar, vet inte hur detta ska sluta. Går  nog bra får jag hoppas!
 
Ligger och läser lite gamla inlägg på bloggen. Idag för ett år sen så fanns det ingen snö på ute, nu finns det för mycket, haha! Men hellre snö än att det inte kommer någon alls.
 
 
 
Ska kolla fiiiiilm nu, pussssen!

12-12-14 22:55
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hannategin

Måste bara rätta haah ! ^^

Det är inte vi svenskar som sett till att ändra på hur kalle ankas jul kommer att se ut. Utan det är Disney över HELA världen som bestämt det för att dem tycker det angripande mot invandrare och då är det vi svenskar som klaragr, haha :) Var bara tvungen nu när jag är påläst hahah hah ^^ :D

2012-12-15 @ 23:42:18
URL: http://hannategin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0