Avslutningen

Shuuuuu!
 

Skriver lite snabbt här, har egentligen annat som måste göras. Har fullt upp idag känns det som, kolla ut massa recept på godis till julafton, slå in julklappar, storstäda både huset och mitt rum. Blir en del! Hur som helst så var det avslutning igår. Först var det lite uppträdanden, sång, dans mm. Sen så kom den hemliga artisten som var Alina Devecerski. Trodde inte alls att det skulle bli nå roligt för hennes kändaste låt är så jävla uttjatad. Men jävlar vad grym hon var! Ångrar inte alls att jag såg henne, daaaamn.
 
Haha, fick Örebros skolkatalog idag också. Den gör ju ingen rättvisa alls?! På själva klassfotot som man får för sig så blev jag rätt nöjd men i skolkatalogen så ser jag ut som jag vet inte vad. Det är för att bilderna ser ut att vara typ ihoptryckta eller något, kvalitén var inte alls lika som på stora kortet. haah, åh.
 
 
ska till affären nu, hejdååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0