Blodtrycksfall....?

helluuu!
 

Kom hem från skolan för ett tag sen. Bestämde mig redan imorse för att ta HPV-sprutan men det ångrade jag efter att jag hade tagit den, haha. Sprutan gjorde inte ont och jag var hur lugn som helst. 30 sekunder efter såg jag suddigt och höll på att svimma. Tror jag fick blodtrycksfall igen. Fick det för något år sen här hemma och det är fan hemskt, haha... Mår först bra men sen blir allt suddigt och jag tror att jag ska spy. Är då tvungen att lägga mig ner innan jag håller på att svimma. Fattar egentligen inte varför jag fick det. Jag har ju piercat mig massa gånger med både nål och pistol, det här kan ju inte vara så mycket värre..? Menmen, nu blev det som det blev. Mår bra nu i alla fall! 
 
Idag ska jag träna till redovisningen imorgon, får gå som det går. Jag gör det här för betygets skull bara. Önska mig lycka tiiiiill!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0