inside out

haha, förra inlägget... crazy. Gjorde ett snabbt inlägg för att en klasskompis ville!
 
Är trött som ett as, men har inte ätit än, måste göra det innan jag går och lägger mig. Då tamefan ska jag kolla på vampire diaries, one tree hill och pewdiepie. Har inte riktigt bestämt mig än. Någonting blir det.
Har tänt massa ljus här hemma nu, 15 jävla grader inomhus har vi. Känner lite att jag faktiskt har rätt att klaga på det utan att någon ska klaga på mig. Väldigt kallt är det i alla fall!
 
Ska försöka gå och få mamma att börja med maten. Nathalie är hungrig. Och om Nathalie inte får mat när hon är hungrig så blir hon en plåga. Hah, ge mig mat!
 
Så som på översta bilden känner jag mig idag. Har haft världens sämsta självförtroende idag. Har känt mig så förbannat ful. Kan bero på att min (läs: mammas) concealer (hur stavas det?!) tog slut och jag tog på flera lager puder så att jag såg fläckig ut i min spegel. Jävla spegeljävel. Wellwell, alla har väl sina fuldagar lixåm. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0