28e Februari 2012

Tjululu!

Skolan idag gick ganska fort, riktigt skönt. Lektionerna har inte varit så tråkiga heller som de brukar vara. Det är isåfall ämnesfördjupningen eller vad det heter som är drygt. Vi håller på och går igenom en massa inför nationella proven i kemi.

Jag längtar så mycket till morgondagen så jag spricker!
Skriver i ett annat inlägg idag eller imorgon varför. Kan i alla fall säga att jag inte kommer vara med i skolan någonting på förmiddagen så jag missar tekniken. Har bara varit med på tekniken en gång sen vi började ha det, lyckat. Men vad gör det? Jobbar för fullt här hemma ändå! Plus att det finns inte en chans att jag ändrar så att jag får vara med på tekniken, verkligen inte. Har längtat till den 29 Februari länge!

inga nya bilder

Kommentarer
Postat av: amanda

haha asså nej! inte mvg som betyg,men på det vi jobbar med nu så står det på mvg kriterierna att man ska ha läst minst en hel bok av den författaren! och jag satsar oftast på mvg och då ville jag hinna läsa ut den boken innan vi slutar med detta område (och de är om ca 3-4 veckor)

fast har bytt nu,till en barn författare som jag har läst fleera böcker av :D

2012-02-28 @ 19:31:44
URL: http://amandaskagerstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0