Blir av med tandställningen

Godmorgooooon!
Gick upp klockan sex imorse. Har hunnit sminka mig halvklart, gör resten sen. Jag, mamma och pappa ska åka in till Örebro vid åtta. Det är så att jag ska ta bort tandställningen. Ni kanske inte tycker att det är någonting speciellt men jag lovar er. Att när man haft tandställning i 1,5 år så är man riktigt taggad till när man ska ta bort den!! Har fått stå ut med den här tandställningen riktigt länge och nu vill jag inget annat än att bli av med den! Vill se hur mina tänder ser ut utan den. Ska bli riktigt spännande!

Nu hoppas jag verkligen att de tar bort den som de sagt.
Känner en annan tjej som skulle ta bort sin tandställning, men när hon väl skulle göra det så ringde de och så att hon inte skulle få göra det än. Hon fick vänta ett par månader innan hon blev av med den. Jag vill verkligen inte att det ska bli samma sak för mig nu! Att de typ hittar någon tand som inte riktigt har flyttats ''färdigt'' så att jag måste ha kvar den. Men jag får se! :)

De två sista bilderna med tandställning!


Bilderna blev fett dåliga. Men ville ha så att jag kunde lägga ut på bloggen, så dem får duga! Det är trots allt tandställningen som är grejen med bilderna, inte hur jag ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0