Jag vill bli FRISK

Jag.måste.bli.frisk.NU! Ska in till Örebro med Viola imorgon. Först ska vi dra till needledemon för att jag ska pierca naveln igen, sen blir det en vända på stan. Vi behövde in på kicks båda två sen någon mer affär. Så det känns inte precis kul att jag blev förkyld precis NU. Förkyldningen kan väl ge sig lite i alla fall, då gör det inte så mycket om jag åker in till Örebro. Men nu vill den verkligen inte ge sig! Ögonen rinner som fan och så fort jag ställer mig upp så blir jag yr. FUCK. Får försöka krya massor idag och hoppas på att jag mår bättre imorgon!
Det bästa med förkyldning är nog att jag inte behöver ha ångest över att jag bara ligger i sängen hela dagen. Sen känns det som att jag ätit på någonting hela tiden, men jag har förkyldningen att skylla på så! :D

Nu ska jag börja titta på Pirates of the Caribbean - Dead man's chest, fiiiiiint!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Var gärna med på min tävling, länk hittar du i menyn! :)

Lycka till!

2012-02-01 @ 16:11:15
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0