Massa texxxxt

Gissa vilken tid jag vaknade imorse? Ledtråd: Har vaknat samma tid ända sen sportlovet började. Börjar bli ganska irriterande att jag inte kan sova länge alls. Alltid är det till halv tio, vad är det för fel? Är så sjukt trött på kvällarna då också, skulle kunna gå och lägga mig nu.

Har bara chillat massor idag. Kollat runt efter lite nya bikinis till sommaren på nelly.com. Är grymt kär i vissa av dem! Blir att beställa hem några snart när jag har pengar till det. Det låter fint det!

Ska lägga mig och kolla färdigt på One tree hill nu. Sen ska jag följa hockeyn på sportbladet. AIK möter Frölunda vilket jag helt enkelt inte FÅR missa. Frölunda har varit riktigt duktiga ett tag så det vore fett om AIK kunde vinna över dem. Det vore inte helt fel! ;)

Lite senare blir det big brother också. Missade det igår så fick kolla på reprisen idag. Bara jag som tycker att Petronella och Marcell faktiskt skulle passa ihop?


hatar inlägg utan bild så jag slänger in en halvful gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Semmeldagen!!! :D Vad tycker du om det? <3

2012-02-21 @ 19:50:12
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

älskar jag ocksåå! ;D så najs med semlor, åt en mini nyss ! ;D



kram

2012-02-21 @ 20:11:40
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0