Redan hemma

Nej, inte blev jag långvarig i skolan inte. Åkte hem redan vid 9.30 så jag hann bara med en lektion. Hade verkligen velat vara med på tekniken men jag klarade inte av det. Fysiken var en plåga att vara med på! Halsen, näsan och ögonen retades med mig som fan.
Har tvättat bort sminket och satt upp håret i en tofs nu så det var jävla onödigt att sminka sig och fixa håret imorse. Wtf. Nu ska jag ligga i min säng och kolla på tv och sitta vid datorn resten av dagen. Plöjer nog mig igenom resten av Vampire Diaries från säsong 1. Sen funderar jag faktiskt på att börja titta på Pirates of the caribbean igen. JACK SPARROW! ♥



Blir några bildlösa inlägg nu. Ni vill inte se mig när jag ser ut såhär, tro mig, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0