Valentine's day.

Alla ♥ - dag.

Istället för att ha varit forever alone här hemma så har jag varit med min älskling Matilda. Det enda vi gjorde var att gå ut och gå och kolla på film, Matilda tvingade mig att kolla på Sagan om ringen. Haha, nej då. Hon tvingade mig inte, jag ville faktiskt se den! Åt lite ben & jerry också men den var så liten så den var slut efter fem minuter.
Fick lite panik innan Matilda kom.  Jag trodde att jag skulle hinna duscha innan men icke. När jag klev ur duschen så var hon snart hos mig så jag sprang runt i min handduk och försökte hitta mina kläder. Hann aldrig klä på mig helt innan Matilda stod innanför dörren. Så jag drog på mig pappas stora tjocktröja så länge. Haha, fick panik där ett tag alltså. Kaos..

Tror vi snart ska äta. Efter det ska jag nog försöka hitta något godis och lägga mig och kolla på One Tree Hill. Skola imorgon. Vi kommer vara i Lindesberg hela dagen och göra en massa saker så vi slipper lektioner i alla fall!


 
12-02-14 18:48
Trackback


RSS 2.0