11 sanningar om mig själv

♦ Jag är inte känslig när det gäller blod och sånt där.
♦ Fast jag är känslig så att jag lätt börjar gråta, fast då är det oftast när jag är själv.
♦ Jag är väldigt snål.
♦ För några år sen så bröt jag armen för att jag provade åka snowboard.
♦ Jag har tillräckligt bra självförtroende för att kunna skita i vad alla små bitchar tycker och tänker om mig.
♦ Jag tar ingen skit från någon.
Jag är riktigt lat!
♦ Jag är en sån person som ger upp väldigt lätt.
♦ Jag tycker själv att jag är lite av en pojkflicka. Jag är inte den som gillar massa rosa, massa smycket, bara ibland.
♦ Jag blir lätt sur, men blir lätt glad igen beroende på vad jag är sur över.
♦ Innan jag fick tandställning skämdes jag extremt över mina äckliga fula helveteständer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0