Hej, jag har damp, hejdå.

Shiiiiiat vad skolan har varit dryg idag. Jag känner att jag inte har varit på speciellt bra humör idag alls, stör mig fett mycket på det. Måste definitivt försöka bättre på mitt humör alltså! Jag var på riktigt dåligt humör första lektionen, matten. För vi skulle göra en grej som skulle vara färdig sista lektionen, självklart råkade jag förstöra min grej som jag höll på med. Fick lite smådamp då, ehe.. (a)

Har gjort de flesta läxor nu. Får ta med alla mappar till sälen och försöka jobba där allt eftersom, jag får helt enkelt hålla kontakt med min hallonpaj så att hon kan säga vad dem gjort i skolan. Hatar att ligga efter i skolan.


Ska börja packa lite smått nu, sitter och lyssnar på massa låtar för jag måste ladda ner massa musik till mobilen. Måste ha i bilen, åker till Sälen redan på söndag vafaaaaan! Ska bli skönt att få komma här ifrån ett tag, yäää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0