hemma

Cheeena! Skolan idag har varit helt okey tycker jag. Vi har mest haft rast vilket är himla skönt. Jag hade inte med mig några idrottskläder så jag spelade lite fotboll med några andra. Mitt lag ägde, måste ha varit för att jag var med i det, eller..? Vi körde utan skor också så jag har lite ont i ena foten, men det kan jag ta. Vad gör lite smärta liksom?

Jag kommer sova hos mormor nästan hela veckan. Morfar är utomlands och mormor vill inte sova själv, så jag offrar mig! Det är trots allt lite mysigt att få umgås lite. Jag sov där inatt också fast då hade jag riktigt svårt för att somna så jag har bara sovit 5 timmar inatt. Var skapligt trött när jag vaknade så jag hoppas på att jag kommer kunna somna lättare inatt. Hatar verkligen när jag inte kan somna, usch.


Innan jag drar till mormor så ska jag äta och träna lite. Skulle egentligen ha gått på innebandy idag men jag tror att jag skippar att börja på innebandy faktiskt. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag bara att sluta efter en termin så då kan jag lika gärna skita i det.

Fastnade typ inte på bild idag, attans också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0