Seg dag

Jag har inte orkat blogga någonting idag. Gick upp runt halv elva och det första jag var tvungen att göra var att torka hundskit. Börjar bli grymt trött på Misty så det finns inte. Så fort jag släpper ut henne på kvällen så börjar hon skälla lite, sen ska hon in på en gång. Så hon gör inte det hon ska ute, utan det gör hon inne istället. Hundfan.
Sista gången hon sover inne hos mig. Jag vet att jag har sagt det många gånger men den här gången ska det bli så. Orkar inte med henne längre, eller inte för tillfället.
Hårda ord, jag vet. Men ni vet inte hur Misty är.


Har inte gjort ett skit idag. Kollat lite på tv, läst, suttit vid datorn, duschat. Orkar inte göra någonting annat. Ska fortsätta kolla på Vampire Diaries nu. Sen ska jag nog träna lite på tyskan som vi antagligen har prov på imorgon. Pallar egentligen inte, men måååååste.



Kommentarer
Postat av: Marika

Svar: Ååh tack :)

2012-01-30 @ 15:59:18
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0