Stress

GAH, jag blir g.a.l.e.n! Fick idag reda på att jag ska göra ett test i något skit i matten imorgon för att jag missade det när dem andra hade det. Känns ju fint att jag har matten hemma också! Har försökt söka runt på google efter omvandlingar av alla dessa helvetes enheter, men det fanns inte ett skit. Fan också. Känner mig sjukt stressad just nu. Får istället försöka träna på annat som kanske kommer, fan vad drygt. Hinner inte med någonting annat idag heller bara för det. Skulle egentligen ha tränat här hemma och spelat lite Call of Duty (viktigt.. ;) ) men inte fan hinner jag med det. Ska göra lite till på matten nu sen hoppar jag in i duschen. Efter det kommer jag inte orka med så mycket mer så då blir det sängen och vampire diaries.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0