Vara vaken eller sova...?

Om ungefär 8 timmar kommer vi börja dra oss mot Sälen. Har inte riktigt bestämt mig än ifall jag ska försöka sova lite innan vi åker, eller om jag ska vara uppe hela natten och försöka sova i bilen. Men nackdelen med det är att för det första kommer jag definitivt inte klara av att vara uppe hela natten och för det andra så har jag riktigt svårt för att sova i bilar. Haha, knivigt läge jag vet. ;)
Atm så är jag inte så trött, så jag blir nog uppe ett tag till. Måste dock gå upp om 4 timmar och duscha, blääääääää! Då kanske det är lika bra att vara vaken? Får se om jag orkar.

Det kanske blir ett inlägg innan jag drar, annars så skriver jag när vi är i Sälen. Datorn hänger självklart med, jag utan internet funkar liksom inte. Eheh.




Btw så var det blodtrycksfall jag fick förra veckan, skrev ju ett inlägg om det förut. Fyfan vad äckligt det var, det värsta som hänt på ett bra jävla tag..!
 
12-01-15 02:11
 
 
Trackback


RSS 2.0