All of my change I spent on you

Dagen blev inte precis som jag ''planerat''. Men det är så det ska vara! Drog aldrig till Frövi, istället kom Matilda hit och chillade. Sen tog vi moppen ner för att tanka och sen chilla lite mer vid prästryggen. Sen störde vi camparna där också, haha hatar min sega moppe. Skitsamma, de bara campar i Frövi, jag bor där så! ;) 
 
Har laddat ner säsong 8 av One Tree Hill. Ja, jag är efter som inte sett den säsongen än, visste inte ens att den gick på tv så ligger ganska mycket efter. Däremot så fanns det inte med swesub så det fick bli engelska. Men det ska nog funka det där! Engelska är inte precis min sämsta sida så. Så jag ska göra hamburgare till mig och sen nörda One Tree Hill. Sounds pretty good. Puss! 
 
Woop woop! 
 
12-07-19 20:52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0