Bästa!

Den bästa schäfern som någonsin funnits. Saknar dig så otroligt jävla mycket så det finns inte. Min älskade Atlantis. ♥
 

Ska lägga mig och fortsätta kolla på One Tree Hill nu. Har en extrem jävla värk i örat där jag tog hål. Vet inte alls varför. Råkade slå till mig själv nyss också (fråga inte hur) så nu jävlar gör det ont alltså. Värken går ner på sidan av halsen också. Och nu när jag ändå är igång och ''klagar'' så kan jag säga att jag fått tusen myggbett på mina ben efter i lördags. Var tydligen sjukt mycket mygg ute då. Jag märkte aldrig av dem. Men jag kan ju inte säga att jag riktigt var med i huvudtaget den kvällen. Haha, väfän. Skitsamma. Värt det. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0