Fina grejer

Tror inte att uppdateringen kommer vara den bästa nu en tid framåt. Men det får gå!
 
Har hänt en del grejer under tiden jag hade bloggpaus. Bland annat så kom jag in på Thorén i alla fall! Känns skönt att slippa gå på plusgymnasiet. Redan från första gången jag läste om Thorén så visste jag att jag ville gå där. 
 
Kollade på en grymt bra film som gick på 4an inatt. Svårt att berätta vad den handlar om, kommer inte ens ihåg vad den heter. När den var ungefär en halvtimme kvar så somnade jag självklart. Vaknade imorse helt förvirrad av att nyhetsmorgon eller vad det var började. Stängde av tvn och somnade om. Vaknade 13.30. Sist jag kommer ihåg att jag vaknat runt två var för två år sen. Då mamma och pappa var utomlands och jag var hemma själv hela veckan. Jag gick och la mig vid sex varje morgon för att jag inte ville gå och lägga mig när det var mörkt ute. Haha. 
 
Ska göra mig lite frukost nu, eller kanske lika bra att gå direkt på lunchen? Får se vad jag gör idag. Återstår å se. 
 
Visst fan, var ju i Skara med familjen också. För berätta om det sen, eller någon annan dag. När jag orkar! 

12-07-15 14:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0