Gårdagen

När jag ändå redan är vaken så kan jag lika gärna göra ett inlägg om gårdagen. 
 
Först kom Viola redan vid ett, då satt vi och kollade på The Woman In Black. Trodde inte alls att den skulle vara läskig eftersom att Daniel Radcliffe är med i den. Men fyfan vad vidrig den var. Usch. Sen kom Matilda och jag öppnade deras presenter. Av Matilda fick jag ett par filmer och en One Tree Hill och av Viola fick jag en bok. Riktigt nöjd! Tack så mycket! ♥ 
Sen började det komma lite folk. Så vi satt och dunkade musik och sa typ ingenting. Blev rätt stelt i början men sen spelade vi kubb. Vårat lag vann väl, måste ha varit för att jag var med där. Hehu. Sen spelade vi också pil. Från början skulle det ha varit sex pilar och nu är det bara tre kvar. Måste springa runt och leta idag så att mormor inte dödar mig. Sen åt vi lite och spelade lite mer kubb. Inga kommentarer om det. Sen satt vi typ bara och pratade och gjorde lite olika saker. Sen blev det film. Jurassic Park. Låg bakom Rasmus så jag låg mest och snackade med honom och Dennis. Niiiice. Sen drog de hem redan vid tolv. Så då gick jag och la mig. Kollade bara på ett One Tree Hill-avsnitt sen slocknade jag. Vaknade första gången vid åtta, sen vid tio. Orkar inte försöka somna om igen. Ska ligga här och försöka vakna till lite. Sen ska jag ut och städa, sen duscha och sen dra ut på sjön! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0