Ha något när jag fyller?

Nehe, tvn blev då aldrig ledig. Haha. La istället in Easy A på usb't så jag kan kolla på min tv. Har inte ätit någonting nu på kvällen heller så det får bli chips! Sommarlov för fan, äter nyttigt när skolan börjar istället, hehe. 
Sitter också och funderar på om jag ska ha någonting hemma hos mig när jag fyller, eller några dagar efter. Typ bjuda hem klassen eller något. Inte helt säkert än om jag kommer göra det. Först hade jag ställt in mig på att göra det, men börjar bli osäker. Får ta och bestämma mig snart, fyller om 11 dagar! Inte alls långt. Fan, beslutsångest, haha. Vill ju trots allt träffa klassen.. Får ta och tänka på det imorgon istället, inte nu. Haha, ska kolla film nu, godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Liittlethings

åh kan du inte ha det? :D skulle ju vara jätte roligt! sålänge jag inte är borta just då,ehehehe ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0