I'm sexy and I know it

Äntligen hemma från Örebro! Var inne och lagade min mobil så nu är min skärm som den ska igen. Känns grymt bra! Fast jag är lite fattigare nu, haha. Var tvungen att köpa en väska också, har letat efter en hur länge som helst men har alltid varit för kräsen och snål. Men den här gången hittade jag en. Lägger kanske ut bild senare.

Min tv har stått på hela dagen på 1an. Tycker att OS är roligt att titta på. Särskilt gymnastik, sitter bara och väntar på att någon ska göra bort sig. Haha, ond jag är. Ska fortsätta kolla sen måste jag börja packa. Imorgon ska vi på kryssning, kommer hem på torsdag igen. Men jag skriver nog iallafall en gång till. PUSS!

 

Var tvungen att vara lite ego också. Nu när jag äntligen inte ser mig i negativ effekt, hehu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0