Min underbara dricka

Okej om det är någon som tar slut på typ smöret, mjölken eller vad som helst. Men när någon tar slut på min dricka, då blir jag fan arg! Fanns lite dricka kvar som jag skulle spara tills ikväll, men står det någon förbannad dricka inne i kylskåpet när jag öppnar eller? Nej men självklart inte. Jag ska börja skriva mitt namn på allt som är mitt. Det är inte första gången det här händer, har flera olika exempel. Specialbeställda hamburgare från donken, godis, min oboy. Haha, craaaazy. Nästa person som dricker upp min dricka får sova ute i stallet, PUNKT. 
 
 
Haha, ska fortsätta kolla på One tree hill nu hade jag tänkt. Sen sova. Hörs väl. Puss!
 
12-07-19 22:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0