Nöjer mig väl med 2-handsvalet..

Heeey! Just nu är jag och lillasyster hemma själva. De andra är ute på sjön som vanligt, ikväll är det tydligen fisketävling så jag ville inte följa med ut. Fiska är något utav det tråkigaste som finns, förutom när man får fisk. 
Fick mina grejer från Junkyard idag. Tröjan var lite för stor och jeansen var grymt små. Men det funkar, men om jag så går upp ett kg så lär inte jeansen passa längre, haha. Men jag är nöjd! Däremot så fick jag gymnasiebeskedet idag och är inte alls lika nöjd. Blev inte intagen till Thorén, istället blev det plusgymnasiet. Blir väl bra det med antar jag. Då kanske jag kan komma till skolan i mjukisar i alla fall! Aja, kanske blir så  att jag kommer in på TBS ändå, är första reserv så det gäller bara att en person tackar nej. Så vi får se! 
 
Jag och Misty säger fuck you Thorén för att jag inte kom in! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0