Vidrig dröm

Idag sov jag inte till halv två i alla fall. Ställde klockan på tolv men vaknade elva. Önskar att jag hade sovit längre, orkar inte med det här förbannade vädret. Tycker nästan att sånt här väder är värre än regn. Solen lyser massor men det blåser som fan så det går ändå inte att vara ute. Hatar Sverige. Efter gymnasiet drar jag. 
 
Inatt låg jag och kollade på Secret window som är med Johnny Depp. Den var lite småläskig faktiskt. Men ändå sjukt bra, en film jag måste köpa! Den är lite som Shutter Island. 
Vaknade inatt alldeles kallsvettig runt fyra. Hade drömt en massa. Om vampyrer, haha! När jag tänker efter så var det inte läskigt alls, men när jag väl drömde det så var det riktigt vidrigt. Usch. Lyckades somna om och drömde istället om Chace Crawford. Ville inte vakna igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0