1-0

Hej hej hej hej hej hej! 

Grymt fint väder det varit idag! Gör mig glad. Väcktes imorse av att vi skulle åka och gratta farfar som fyllde år. GRAAATTIS! Efter det så drog jag och mamma in till Linde osv. Kom hem på eftermiddagen och då hjälpte jag mamma med håret. Sen har jag bara legat inne på mitt rum och kollat på äckelmatchen. Däremot så står det ju 1-0 till Sverige, men det gör ju ingen nytta precis. Bara för att Sverige suger typ. 
 
Filmen jag snackade om igår fick jag hem tillslut! Glad jag blir! Så ska nog se den ikväll, eller om det blir Project X. Orkade aldrig kolla på den inatt. Imorgon så måste jag antaligen med ut på sjön. Men jag ska försöka att övertala mamma om att få stanna hemma. Hörde att det händer lite saker i Frövi imorgon? Inte ofta det händer, får passa på isåfall! Tror nog inte jag kommer få för mamma ändå, inte efter förra gången. Haha. Ajajaj. Men jag är expert på att övertala! Eller inte. Mamma är expert på att inte bli övertalad. 
 
Pussva! 
 

 

12-06-19 22:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0