Avslutning

Hade hur roligt som helst igår. Först var det kyrkan och allt sånt. Sen åkte jag, Viola och Matilda pontiac till skolan, klart snyggaste bilen alltså! Där blev det fotografering sen mat. Maten var väl helt okej. Samtidigt så var det massa underhållning på scenen. Vissa nior hade satt ihop en teater, sjukt roligt! Sen hade lärarna uppträdande. I år uppträdde de till melodifestivalslåtar. Bland annat så var Sven en i timotej, Rikard var Danny och Janne var Sean banan. Haha, var grymt roligt att kolla på! Efter det så drog alla från 9B upp till klassrummet för att titta på ett bildspel från högstadietiden som Hanna hade fixat. Som tur var så var jag inte med så många gånger, men när jag väl var det så var det kanske inte de finaste bilderna precis. Haha! Men det var bara kul. Bildspelet var verkligen uppskattat. Det blev även en massa prat med tjejerna om en massa grejer. Känns så otroligt skönt att ni stöttar mig, utan er skulle jag inte ens ha vågat tänkt på det (ni vet vad jag snackar om). Älskar er! ♥
Sen blev det lite dans. I början så dansade jag ingenting. Inte min grej precis, haha. Det var runt 23 som jag kom igång. Ångrar lite att jag inte dansade mer, var kuuuuuul ju! Och efter det så var det slut på det roliga. Anton skulle åka hem så då kunde varken jag eller någon annan tjej hålla tillbaka tårarna. Gud vad vi bölade! Så såg det ut fram till tolv, och för mig, några timmar efter det också. Helt sjukt att vi inte går i 9B längre. Känns inte verkligt. Får träffas så mycket som möjligt nu i sommar! Vi måste!


Ikväll så blir det antagligen fest i Frövi för niorna. Brukar alltid vara det dagen efter så hoppas verkligen att det är det i år också! Vet inte än vart den kommer vara. Får kolla runt lite bland de andra niorna!
 
12-06-08 13:06
Trackback


RSS 2.0