bara för att jag har såhäääär tråkigt

Har du ett par rosa string? Kanske jag har

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Ingen koll

Vad gjorde du inatt? - Sov

Och i förrgår natt? -Var ute på Frööööövi


Vad gör du innan du ska sova? - Tänker massor

Kan du prata med din mamma om allt? Har aldrig gjort det, så vet faktiskt inte

Har du varit gravid? Haha, nej!

Choklad eller glass? Svårt val, men kör nog på choklad!


Push-up eller T-shirtbh? Push-up

String eller hipsters? - Beror pååå


Kjol/klänning eller jeans? - Jeans!

Hårfärg: Brunt

Frisyr: Oftast utsläppt

Ögonfärg: Blå

Humör: Uttråkad och trött

Favoritfärg: Har nog ingen, tror jag. Annars kör jag väl stenhårt på svart och gult!

Vänster eller högerhänt: vänsterhänt ftw!

Tror du på kärlek? - jorå, det tror jag

Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - ingen aning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte förrän jag själv upplevt det


Kärlek eller pengar? - kärlek

Dag eller natt? - dag

TV eller internet? - internet

Pepsi eller cola? - coooola!

Vild fest eller romantisk hemmakväll? - beror lite på humör

Telefonkontakt eller face to face? - face to face

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Har aldrig gjort det, lite svårt när jag bor som jag gör

Har du nånsin gjort något du ångrar? - aoh

Har du hoppat bungy jump? - nej

Har du nånsin ätit en hel tårta? - Njae, inte vad jag kommer ihåg

Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - har väl hänt

Har du nånsin gått på bio ensam? - naj

Saknar du någon just nu? - aaaah

Är du glad? - ah

Är du fundersam? - lite kanske

Är du uttråkad? - ah..

Är du tysk? - neeej
Är du du italienare? - nej
Är du svensk?- ah!

Är du fransk? - nnnnej

Hur mycket är klockan just nu? - 01:24

Namn? - Nathalie

Vart bor du? - Utanför Örebro

Vart vill du bo när du flyttar hemifrån? Kör stenhårt på London eller Stockholm

Hur många barn vill du ha? - typ 2

Vill du gifta dig? - jorå

Rullar du spaghettin eller skär du den? - olika

Har du ätit sushi? - nej, vågar inte testa...

Favoritglass? - ben&jerry

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - inga


Har du någonsin blivit jagad av polisen? - näj,
Har du en hund? - vet inte riktigt om jag kan kalla det för en hund

Sover du helst själv eller med någon? - med någon tror jag

Tror du på spöken? - aaaah


Kan du röra på öronen? - ah, jag är awesome

Kan du slicka dig på näsan? - nä

Kan du kolla i kors med ögonen? - ja, irriterande..

Kan dina föräldrar lita på dig? - ah, förutom i fredags men det räknas inte

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - skulle nog gå


Kan dina vänner lita på dig? definitivt!

Kan du tänka att pierca dig i naveln? - already done!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ah

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - yes!
Har du syskon? - haha, ah

Har dina föräldrar ljugit för dig? - har nog säkert hänt

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite

Vem älskar du? - många

Vem är den bästa artisten/gruppen? - ingen speciell just nu, eller kanske Hollywood Undead

Vem är snällast i världen? - jag :D

Vem vill du prata med? - vettefan


Vem sov du senast med? - Matilda!

Vem såg dig full senast? - MÅNGA! Eller inte, kan inte påstå att jag var full..

Vem vet allt om dig? - Matilda

Rakar du benen? HAHA, jaaaaaa!

Vad ska du göra imorgon? Det vet jag inte än

Vad tycker du om fötter? euw

Har du tandläkarskräck? Ja, särskilt om det är i Frövi. Gråter varje gång, haha...

Vad gör du nu? Sitter vid datorn och kollar på OC, nörd!

Brukar du skratta? Haha, OM jag brukar!

 

12-06-11 01:32

Trackback


RSS 2.0