crazy

Men tjenareeee! Efter två nätter ute på sjön så bestämde jag mig för att sova hemma inatt. Så himla frustrerande när det inte finns rinnande vatten där ute. Har i alla fall haft grymt kul. Första kvällen så skulle vi ju ha dragit och ätit hos några vänner, men det blev aldrig så. Blev för stressigt. Men fotbollen såg vi i alla fall! Däremot så hade det inte alls gjort någonting ifall vi missat den. Fan vad sopiga Sverige. Siiiiick. Och där var vi körda då! Haha, aja. Hade inte förväntat mig att det skulle gå bra för Sverige ändå så.
Igår kväll så var vi över hos grannarna på ön och bara pratade typ. Blev rätt så sent. Kom hem runt 01:30. Var tvungen att dela säng med lillasyster för hon hade tydligen snott min säng, men vad ska man göra liksom. Fick en liten plats i alla fall! Somnade efter någon halvtimme, vaknade vid 03:30, somnade igen och vaknade vid 5, somnade igen och vaknade vid 10. Jobbig natt om man säger så. Drömde helt sjuka drömmar också. Dels att jag fick damp i klassrummet och skrek på alla efteblivna sjuor som inte kunde hålla käften. Haha, ovanligt. Sen så var det någon sjua som blev sjuk eller något så hela skolan blev smittade. Sen så var jag utomhus och då råkade en person välta ett glas precis på pappas bakhuvud, så han fick glas i hela huvudet. Ambulansen kom och pappa var tvungen att använda en sån där tratt på huvudet som djur kan behöva ha. Helt sjukt vad jag grät. Vaknade gråtandes då också. HATA. Skönt att det bara var en dröm. Haha, craaazy.


Ska nog bara ta det lugnt nu. Glömde boxerkortet ute på sjön så jag får nöja mig med att bara kolla på gratiskanalerna. Attans också. Men har ju OC och Gossip Girl. Har mått så jävla illa hela morgonen. Så jag ska ta det lugnt och hoppas på att bli bättre. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0