Daaaamn boy..!

Att det regnar kan vara roligt till en början, men sen blir det bara sjukt jobbigt! Hade flaggan i skolan idag och då började det att regna. Först var det lite kul, jag och Hanna kletade lera i ansiktet så det kändes typ som i filmer. Fattar ni? Haha, svårt att förklara. Men sen så började det hagla och det blev svinkallt. Kommer bli förkyld lagom till avslutningen. Braaaaaa! Vi kom trea på flaggan. Så otroligt surt för vi hade ett poäng för lite, vi hade säkert kunna haft ett poäng till men pga domaren så blev det ju som det blev. Jag hatar domare. Alla sorters domare. Särskilt de i hockeyn. Hehe.

Har precis tagit mig en varm dusch och nu ligger jag under täcket i min säng. Har planerat att ligga här hela kvällen, fryser som ett as! Kom och värm mig någon?! Mamma vill nog att jag ska med ut på sjön men det kan hon glömma för hon åkte inte in med mig till Örebro för att köpa en systemkamera. Jag skulle ju ha till avslutningen?! SKIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0