Dooone

Då var Call of Duty avklarat! Var inte alls lika svårt som jag hade tänkt mig. Det var väl mot slutet då man skulle skjuta massa bilar och helikoptrar när man själv satt i en bil. Inte det lättaste. Vad ska jag köra nu för skjutspel? Får be mamma fixa hem något. Riktigt roligt tidsfördriv att sitta och skjuta och göra uppdrag! Var meningen att jag skulle sitta en liten stund igår och köra, men klockan blev framåt 01:30 innan jag fick slita mig ifrån spelet. Haha!

Ikväll är det Big brother final! Först hejade jag på Amandus men nu tror jag faktiskt att jag hejar på Hanna av någon konstig anledning. Har egentligen aldrig gillat henne. Men tror liksom att det skulle vara bra för henne att få de där pengarna. Så ikväll blir det big brother och kanske om jag hittar någon bra film. Imorgon är det klassens dag så våran klass ska vara hos Jacob. Är en bit dit så vissa får åka bil men vi med moppe kommer ta dem. Hoppas på hyfsat bra väder så man slipper frysa arslet av sig då. Ska typ inte vara nå bra väder på hela veckan. Hataaaa!


Lekte lite med Matildas mobil igår. Heuauhoah.
SLITEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0