Ed Westwick

Åh, jag älskar dessa jag-hatar-allt-och-alla-dagar. Har gått runt och varit så otroligt irriterad hela dagen. Kan ju bero på att en viss person smög in på mitt rum imorse när hon trodde att jag sov, för att sno hemtelefonen. Jag ska visst behöva låsa min dörr på natten också. Det blir bara bättre och bättre alltså!!!
Ska snart ta och poppa lite popcorn. Tycker jag förtjänar det efter den här jävla veckan. Har varit så otroligt mycket, saker som jag definitivt inte vill ta upp här. Sen ska jag lägga mig och kolla på Gossip Girl. Har blivit besatt av den serien nu också. Och nu när jag och Ashton Kutcher inte längre är tillsammans (han gjorde slut med mig i drömmen, så jag bröt hans ben, HAHA) så tänkte jag sikta in mig på Ed Westwick. Hur grymt snygg är han inte?! Dör lite. Ska fortsätta kolla nu. Om jag hinner så skriver jag imorgon innan jag drar till Hanna. Drar dit runt elva och jag brukar vara ganska seg på morgonen. Så vi får se. PUSS!
 
 
Det är nästan så han slår Ian Somerhalder från The vampire diaries. Men bara nästan.

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh min älskling! Han är sååå snygg <3

Svar: Ja, verkligen!!
nnathis.blogg.se

2012-06-29 @ 21:27:25
URL: http://liittlethings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0