Ge mig pizza?!

Tjeeeena!
Sitter och efterfryser en massa ifrån när jag åkte hem ifrån Jacob. En bra bit att åka alltså! Det var jag, Linda, Amanda och Lisa som åkte moppe. Jag åkte i mitten och höll på att åka in i Linda ett antal gånger. Skyller på bromsarna! Annars så har jag haft väldigt roligt idag. Har spelat kubb med Matilda, Mickis och Anton. Första gången vann jag och Matilda, andra gången vann Mickis och Anton, men det var bara för att de hade tur! Säger vi!
Annars så har inte vädret varit det bästa. Det började regna så vi gick in och kollade på film. Egeeentligen så hade jag velat att vi skulle ha kollat på film i skolan, för då hade man kunnat käka pizza och jag är gryyyyymt sugen på pizza just nu! Hade varit grymt med en fet kebabtallrik just nu. ÅH!!

Tror mamma håller på med maten just nu, men om inte, PIZZA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0