Känns ju.. kul

Vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen. Den har varit både bra och dålig. Matilda kom hit så vi tjocka b&j (tjockisar här va!). Sen så snackade vi massor. Mest om avslutningen och allt sånt skit. När hon drog hem så blev jag på sånt dåligt humör. Jo visst, jag vill ha sommarlov. Men jag vill fan inte skiljas från klassen eller någonting sånt! Om jag är nära på att börja gråta nu, hur blir det då på torsdag? Vill inte gråta på avslutningen, vill inte gråta bland en massa folk. Usch, jag gillar inte det här alltså. Måste få annat att tänka på. Det värsta är att när jag är på dåligt humör så gör jag det bara värre genom att lyssna på lugna låtar, blir typ bara värre då. Smart är jag! Ska nog lägga mig och slå på en film eller något. Eller sova. Är sjukt trött. ASSÅ, fatta värsta ångesten jag kommer ha imorgon kväll?! Fak åf.

9B fucking äger! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0